BACK ON TRACK

nu var det jättelänge sen bloggen fick sig en uppdatering. orsaken är den att jag inte varit ett dugg motiverad eller inspirerad och då faller allt. hela jag faller. nu har jag samlat på mig lite nya fina, glada tankar så nu är jag på g igen!

vad har hänt sen sist då?
maten - inte onyttigt kanske, men absolut inte nyttigt
träningen - HEHE, pass. (alltså inget alls)
övrigt - jag och sis har inhandlat...(trumvirvlar)... en rockring!! :D
jag har ännu inte "rockat" seriöst än, men det ska bli.

annars är det inte mycket mer som har hänt. i morgon planerar jag att börja räkna kalorier. ska bli riktigt intressant och förhoppningsvis lärorikt. mer om det nån annan dag. nu är det matlagning som gäller!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh, en rockring. Jag har också funderat på det. Jag hoppas kunna läsa en uppdatering om hur det är. :)

2010-09-10 @ 13:50:11
URL: http://kajsasundin,blogg.se/viktigt
Postat av: livetoday - 52 kilo

KOM IGEN NU BRUDAR!!! kämpa kämpa kämpa

2010-09-11 @ 20:29:22
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0