en bra känsla i magen och blåsor i händerna.

egentligen skulle vi rivstarta denna nya livsstil den 1 september. sen ändrade vi oss sa att nu på måndag (alltså den 23 aug). men sen ändare vi oss igen och i morse bestämde vi oss: nu kör vi!
varför vänta egentligen liksom? ju fortare vi sätter igång desto fortare når vi resultat!

jag är iaf just hemkommen från en liten träningsrunda, som idag fick bestå av en kilometers promenad till sjön och sen rodde jag tjugo minuter och sen gick jag hem igen, alltså: 2 km promenad & 20 min rodd
   (det kanske inte är så vanligt att ro och kanske inte är så många som har möjlighet till det, men om man har det rekommenderar jag det starkt! det är bra träning för amar och axlar och sen är det ju härligt att vara ute på sjön, även om det är grått höstrusk som idag!)
/ elvira  :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0