sweet lucky day

söndagmorgon betyder vägning. haha, vet ni?
två kilo. TVÅ KILO!! jag har gått ner två kilo på en vecka! (en och en halv)
är det ens möjligt utan någon sträng diet?!
tydligen :thumbup:



det firades med en joggingrunda på 4,8 km i solskenet! och jag har inte sprungit så
pass "långt" på länge, så det var en liten vinst i sig. man kan säga att jag har en bra dag idag!

vanessa vägde sig också, men vågen visade ingen skillnad. lite jobbigt, men hennes
huvudmål är inte att gå ner i vikt - utan mer att komma i topform och leva sunt.

utöver att väga oss gör vi lite sånthär:




/ elvira

Kommentarer
Postat av: Viktpressaren

Taaaack för gulliga kommentaren!! :)

Kul att ni har en gemensam blogg! Ska absolut följa er.



Visst är zumba och alla andra träningsformer roligast när man går på riktiga pass och står o flåsar bland andra människor. :) Men skivorna är ett okej komplement tycker jag, när passen kanske går tider som man inte kan, eller om det är för långt mellan passen :)

kram på er!

2010-08-29 @ 19:11:55
URL: http://viktpressaren.blogspot.com
Postat av: Ida

Galet bra jobbat! 2 kilo är makalöst bra!



HEJJA!:)

2010-09-01 @ 20:28:25
URL: http://mogensens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0