workoutsister




HejHallå!
Idag är det lördag och solen skiner som aldrig förr! :D denna första veckan med utmaningen har gått bra - 64 armhävningar, 2 min plankan, 4 min jägarvila, 1 intervallpass, 1 stretchingpass, 5 träningspass, 20 km rörelse. + alla maxtesten som man ska göra första och sista veckan för att se om man har förbättrats!
Ett av maxtesten går ut på att man ska springa, cykla, gå, (röra sig), så långt man kan på 30 min. Jag valde att springa och hann komma 5,5 km. När det hade gått 30 min vände jag och sprang hem igen så idag har jag fått en liten springrunda på 1,1 mil!

Ett av mina mål är ju att få synliga magmuskler och jag jobbar för fullt med det!  Varje morgon och kväll gör jag magövningar och det har börjat hända grejer. De är inte jättesynliga men när jag spänner magmusklerna skiljer man tydligt konturerna :D

TUMMEN UPP FÖR MIG!    / VANESSA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0