dancing the hole way home

jag tänkte visa vad vi haft för oss de senaste dagarna, genom bilder. vi har:



ätit otroligt goda och lyxiga frukostar!

vanessa bakade ett riktigt gott mörkt bröd...

...som vi åt med lite avokado! utsökt!
men nu låter det som vi bara äter, bakar och äter. det är faktiskt inte helt sant.

igårkväll var tex jag på orientering (så himla kul!!) och vanessa spelade fotboll.

och idag gav jag mig ut på en långpromenad (ca 9 km) efter att innan det faktiskt
kört ett core-pass. och jag hörde just att vanessa åkte iväg för att spela fotbollsmatch.
så helt fastklistrade vid matbordet är vi inte..? :D

och angående min promenad. så himla härligt det var! efter kanske två kilometer
började det regna. sen lite mer rejält, tills det faktiskt ösregnade. ett riktigt skyfall.
och jag kunde inte låta bli att bli sådär löjligt överlycklig och snurra runt med armarna
rakt ut, ansiketet vänt upp mot skyn och le det bredaste av leenden. åh.
jag älskar hösten.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack för den fina kommentaren!

Ja, jag älskar regn. Går hellre ut om det regnar än om det är strålande sol faktiskt.



Lycka till med era mål nu. Jag kommer säkert kika in och se hur det går för er.

2010-08-25 @ 23:01:02
URL: http://kajsasundin.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vilken härlig blogg du har. :)

2010-08-26 @ 10:24:10
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/
Postat av: livetoday - 52 kilo

NI ÄR JU SÅ SÅ SÅ SÖTA :) tack

2010-08-26 @ 22:15:34
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0