orientera - springa bort i lera

jag sitter och peppar inför träning med hjälp av Pink och bra bloggar
snart ska jag iväg på orientering, det ska bli... eller, det är faktiskt
det som är charmen med orientering - man har inte den blekaste aning
om hur det kommer bli. men så länge man inte sätter för höga förväntningar
på sig själv eller hamnar utanför kartan brukar det alltid bli kul.
kul, jobbigt och lite hjärngympa!

här är en bild från en av de bästa kvällarna i sommar. nu är det inte riktigt
lika fint väder, men då slipper jag iaf kollapsa av värmeslag :)  / Vanessa


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, detta verkar vara en mysig och trevlig blogg med två tuffa och inspirerande systrar! :) Jag ska allt lägga till er under favorit och sedan följa er! :)



Tänkte fråga:

Hur långa är ni?



KRAM!

2010-08-26 @ 21:34:19
URL: http://mogensens.blogg.se/
Postat av: Träningsglädje

vilken fantastisk bild!

2010-08-27 @ 15:49:52
URL: http://www.traningsgladje.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0