SUNSHINE AND KIWI-ART

jag har haft en riktigt skön onsdag idag. steg upp vid åtta och rastade hunden och fixade sen en mumsig frukost med scrambled eggs och a-fil.
ungefär klockan tretton när både hunden och jag ätit lunch gick vi iväg på en riktig lång promenad. så sammanlagt med morgonrundan har jag promenerat 16,5 km idag!
   det har varit ganska många jäktiga dagar med många måsten, så denna lugna göra-vad-man-vill-dagen var välbehövlig!

utöver detta har jag ätit kiwi, mmm.



(den röda versionen är originalet)

/ elvira

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh vad skönt att gå på en sån riktigt lång promenad. Jag älskar "gör-vad-man-vill-dagar då man kan gå hur länge som helst.

2010-09-02 @ 08:30:32
URL: http://kajsasundin,blogg.se/viktigt
Postat av: Helen Holmberg

Vad duktig du har varit, 1½ mil är inte illa alls! Alltid svårare gå ner i vikt när man har mindre övervikt :(



Hm ja Zumba på dvd:er så jag kör hemma, helt själv. Tur det ;) Gillar zumba starkt, det är KUL att träna och det tar rejält i musklerna. Brukar köra bara stepmaskin tidigare, men då var det bara benen & rumpan som fick jobba nu är det mage, rygg & axlar mm. Dock ny på det så inte kommit in helt i det än.

2010-09-02 @ 12:13:31
URL: http://helenholmberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0