ROCKA LOSS

jag sitter i sängen med datorn i knät och myser lite denna gråa tisdagseftermiddag.
hela kroppen är sådär riktigt skön som den bara är efter träning, mmm!
dagens träning blev att jag cyklade sträcka på 5 km, stannade på en kulle och tränade armar och sprang tre trappintervaller (det finns en utomhustrappa upp till kullen) och sen cyklade jag hem igen :) och körde några minuter med rockringen.

                    BILD  --->  http://www.dietsinreview.com/diet_column/06/hula-hooping/)

angående rockringen :)  (den är väldigt fin. lila, med gultglittrande ränder så vi får cirkuskänslor)
men syrran och jag har upptäckt att det är fruktansvärt enkelt att rocka rockring.
det är liksom,.. när man har fått in det rätta gunget så kan man nästan hålla på hur länge som helst.
och vi har även upptäckt att det inte är alls särskilt jobbigt. MEN om man kombinerar den med andra grejer, vid tex cirkelträning tror jag den är perfekt! iaf för rörligheten och lite sneda magmuskler :)  men ett träningspass endast med rockringen lär det nog inte bli, om vi inte typ... lär oss jogga samtigt som vi rockar! :D det kanske vore något egentligen? haha, vi borde iaf se otroligt attraktiva ut!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag hade hoppats att det skulle ta bra att rocka rockring. Men det kanske är som ni säger, att det går av sig själv när man väl fått igång den. Jag har sett/hört att det finns lite tyngre rockringar. Kanske de tar bättre...



Tack för att ni uppmärksammade mig på att adressen var felaktig. Nu ska det vara fixat tror jag :)

2010-09-15 @ 08:31:52
URL: http://kajsasundin.blogg.se/viktigt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0